Bekijk op Finnik.nl
Inhoudsopgave

Renault Master

Master -
Deze Renault Master komt uit 2018, werd geleverd van 01-03-2016 tot 31-07-2019 en kostte toen € 91.744,-. Deze geïmporteerde bus staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 125 kW (170 PK) en een cilinderinhoud van 2298 cc.

Het verbruik van deze bus is gemiddeld 7,5 liter per 100 km en hij weegt 2559 kg. De APK is geldig tot 25-07-2021.
Bekijk alle data

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
€ 0,0-1,0k
Datum APK
25-07-2021
0-100 km/u
Onbekend
Topsnelheid
Onbekend
Aantal eigenaren
1
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2018
Geïmporteerd?
Ja
Eerste toelating nationaal
07-08-2018
Eerste toelating internationaal
25-07-2018

Er zijn 1.269 auto's van dit type te koop.

Binnenkort met de auto naar het buitenland? Bestel dan nu de milieusticker of vignet om een boete te voorkomen!

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
2.298 cm³
Topsnelheid
Onbekend
Aantal cilinders
4
Motorcode
M9T D7
Vermogen
125 kW (170 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
433 cm
Koppel
380 Nm
Tankinhoud
80 liter
Maximaal toerental
3.500 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
1.250 rpm
Turbo / Compressor
Ja
Acceleratie 0-100
Onbekend
Plaats VIN-Nummer
r. deurdorpel
Type goedkeuringsnr.
e2*2007/46*0047*26
Gewicht
2.559 kg
Gewicht rijklaar
2.659 kg
Maximaal gewicht
3.500 kg
Max. trekgewicht ongeremd
750 kg
Max. trekgewicht geremd
Onbekend
Lengte
7.364 mm
Breedte
2.350 mm
Hoogte
2.264 mm
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

07-01-2022

Geëxporteerd

Dit voertuig is geëxporteerd op 7-1-2022.

20-07-2021

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

07-08-2018

Dit voertuig is geïmporteerd naar Nederland.

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

25-07-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een onbekende entiteit.

Eigenarenoverzicht

Een overzicht van alle eigenaarsmutaties die dit voertuig heeft gehad. De getoonde eigenaar is de eigenaar die op moment van overschrijven stond geregistreerd. Dit is een vast gegeven en kan niet achteraf worden aangepast.
Onbekende entiteit(en)
25-07-2018 - 07-08-2018
Particulier
07-08-2018 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
1
Huidige eigenaar
Particulier
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
07-08-2018
Datum aansprakelijkheid
07-08-2018
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
25-07-2021
Status kenteken
Geëxporteerd
Geëxporteerd
Ja
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Ja
Heeft dit voertuig schade gehad?

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
25-07-2021
APK-bevindingen
Geen
Onderhoudregistratie(s)
Geen
Geregistreerde APK-reparaties voor Renault - Master
Geen
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Renault - Master

Er zijn 5 belangrijke datapunten die je mist.

Wacht Op Keuren (WOK)
Zoek uit of dit voertuig voldoet aan de wettelijke eisen of dat het nog moet wachten op een keuring.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Dagwaarde
Met de dagwaarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.
Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!
Diefstalcheck
Deze Renault - Master heeft een hoger risico op diefstal dan normaal. Zie hoeveel van deze auto's het afgelopen jaar zijn gestolen en wat onze voorspelling is voor het komende jaar. Plus meer!

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 91.744,-
Waarde-indicatie
€ 0,0-1,0k
Dagwaarde
••••••
Inruilwaarde
••••••
BPM
€ 22.002,-
Rest BPM
Onbekend
Bijtellingsklasse
22%
Netto bijtelling
  • 36,93%: € 621,15
  • 49,50%: € 832,58
Wegenbelasting per kwartaal
N.v.t.

Statistieken voor deze auto

Aantal stadagen, nieuw verkocht, in bezit

Ontsluit de statistieken voor deze auto:
• Gemiddeld aantal stadagen
• Gemiddeld aantal dagen in bezit
• Aantal nieuw verkocht afgelopen 12 maanden
• Aantal occasions verkocht afgelopen 12 maanden
• Totaal aantal op kenteken
• Gemiddeld gesloopt na
• Gemiddeld geëxporteerd na

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Renault
Model
Master
Uitvoering
T35 2.3 dCi L3H2 Energy
Bouwjaar
2018
Brandstof
Diesel
Kleur
Niet geregistreerd
Voertuigsoort
Bedrijfsauto
Inrichting
Veewagen
Type voertuig
Ch.Cab.
Aantal deuren
2
Soort transmissie
Handmatig
Aantal versnellingen
6
Segment
C (Groot)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 13,3 (7,5 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 13,9 (7,2 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 12,7 (7,9 l/100 km)
CO2-Uitstoot
194,00 g/km
CO2-Combinatierit
194 g/km
Emissie stikstofoxiden (NOₓ) NEDC
108,2 mg/km
Energielabel
Onbekend
Euroklasse
Euro 6
Roetfilter
Fabriek af
Geluidsniveau stationair
84 dB(A)
Geluidsniveau toerental motor
2.625 rpm
Geluidsniveau rijdend
74 dB(A)
Milieusticker Duitsland
Groen

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Stickers

Binnenkort met de auto naar het buitenland? Bestel dan nu de milieusticker of vignet om een boete te voorkomen!

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Sprong vooruit in comfort
  • Lage kilometerprijs, nul uitstoot
Minpunten
  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

2.554 voertuigen van deze kleur
7.070.580 voertuigen ouder dan deze
Er waren vorig jaar 14 voertuigen van dezelfde uitvoering in NL
1.062.411 voertuigen sneller of meer PK
Dit kenteken is 405 keer gespot

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (1269 te koop)

Verkoop je auto

Deze auto financieren

Diefstalcheck

Diefstalinformatie en -prognose

Renault - Master
Heeft een hoger risico dan normaal op diefstal
• 1 op 5 auto's heeft een bovengemiddeld of hoog risico op diefstal
• 1 op 1000 auto's gebouwd in de laatste 10 jaar is gestolen in het afgelopen jaar
Uitvoeringen gestolen vorig jaar
••••••
Diefstalrisico komend jaar
••••••
Diefstalverhogende factoren:
Geen

Hoe bevalt Finnik u?

Laat ons weten hoe u ons beoordeelt.

Bedankt voor uw waardering! Dat kan dus beter. Gaat er iets mis of heeft u een idee over wat we beter kunnen doen? Laat het ons weten! Met uw feedback kunnen we Finnik beter maken.

Bedankt voor uw waardering! Zou u een (korte) recensie willen achterlaten bij Google? Op deze manier kan Finnik meer mensen helpen. Alvast bedankt!

Premium Kentekencheck Renault Master

Basisrapport

Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 Energy

V-609-RP
Bekijk alle data Bekijk alle data
?contact