Inhoudsopgave
Mazda 2
1.5 Skyactiv-G Skylease+
Deze Mazda 2 komt uit 2017, werd geleverd van 01-05-2015 tot 30-06-2019 en kostte toen € 17.994,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 1496 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 183 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,5 liter per 100 km en hij weegt 950 kg. De APK is geldig tot 29-11-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 92,25 per kwartaal.
Bekijk alle data
De personenauto heeft een topsnelheid van 183 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,5 liter per 100 km en hij weegt 950 kg. De APK is geldig tot 29-11-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 92,25 per kwartaal.
Waarde-indicatie
€ 7,0-10kDatum APK
29-11-20250-100 km/u
9,4 sec.Topsnelheid
183 km/uAantal eigenaren
1Taxi?
NeeBouwjaar
2017Geïmporteerd?
NeeEerste toelating nationaal
29-11-2017

Internationale schadehistorie
Weten of een auto schade heeft gehad? Check het gratis in onze wereldwijde schade database.
Cilinderinhoud
1.496 cm³
Topsnelheid
183 km/u
Aantal cilinders
4
Motorcode
P5
Vermogen
66 kW (90 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voorwiel
Wielbasis
257 cm
Koppel
148 Nm
Tankinhoud
44 liter
Maximaal toerental
6.000 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
4.000 rpm
Turbo / Compressor
Nee
Acceleratie 0-100
9,40 seconden
Plaats VIN-Nummer
Onbekend
Type goedkeuringsnr.
e1*2007/46*1335*12
Gewicht
950 kg
Gewicht rijklaar
1.050 kg
Maximaal gewicht
1.505 kg
Max. trekgewicht ongeremd
520 kg
Max. trekgewicht geremd
900 kg
Lengte
4.060 mm
Breedte
1.695 mm
Hoogte
1.495 mm
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4
Assen
Aantal assen
2
As nummer: 1
Hefas: Nee
Aangedreven as: Ja
Technisch toegestane max. last: 800 kg
Wettelijk toegestane max. last: 800 kg
Aangedreven as: Ja
Technisch toegestane max. last: 800 kg
Wettelijk toegestane max. last: 800 kg
As nummer: 2
Hefas: Nee
Aangedreven as: Nee
Technisch toegestane max. last: 785 kg
Wettelijk toegestane max. last: 785 kg
Aangedreven as: Nee
Technisch toegestane max. last: 785 kg
Wettelijk toegestane max. last: 785 kg
29-11-2017
Nieuwe eigenaar type:
Voertuig is geregistreerd door een particulier.
Eigenarenoverzicht
Een overzicht van alle eigenaarsmutaties die dit voertuig heeft gehad. De getoonde eigenaar is de eigenaar die op moment van overschrijven stond geregistreerd. Dit is een vast gegeven en kan niet achteraf worden aangepast.
Particulier
29-11-2017 - Heden
Voertuigstatus-overzicht
Aantal eigenaren
1
Huidige eigenaar
Particulier
WAM-verzekerd
Ja
Eerste toelating nationaal
29-11-2017
Datum aansprakelijkheid
29-11-2017
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
29-11-2025
Status kenteken
Geldig
Geëxporteerd
Nee
Gesloopt
Nee
Ongeldig
Nee
Datum APK
29-11-2025
2 APK-bevindingen
2 bevindingen tijdens de APK-controles van deze Mazda gerapporteerd.
Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
Geregistreerde APK-reparaties voor Mazda - 2
We hebben 2 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Mazda - 2.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Terugroepacties
Geen
Meest voorkomende reparaties
Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.
Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Mazda - 2
Er zijn 8 belangrijke datapunten die je mist.
Wacht Op Keuren (WOK)
Zoek uit of dit voertuig voldoet aan de wettelijke eisen of dat het nog moet wachten op een keuring.APK-bevindingen
2 bevindingen tijdens de APK-controles gerapporteerd. Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.Total Cost of Ownership
Geeft inzicht in de kosten voor het onderhoud, afschrijving, brandstof, banden en wegenbelasting op voertuigniveau.Dagwaarde
Met de dagwaarde van de auto, weet je precies waar je aan toe bent. Of je nou een auto koopt of verkoopt.Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!Geregistreerde APK-reparaties voor Mazda - 2
We hebben 2 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Mazda - 2. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.Diefstalcheck
Zie hoeveel van deze auto's het afgelopen jaar zijn gestolen en wat onze voorspelling is voor het komende jaar. Plus meer!
Vraag de volgende gepersonaliseerde kosten aan en krijg een gedetailleerde kosten overzicht voor:
• Onderhoudskosten
• Afschrijvingskosten
• Brandstofkosten
• Bandenkosten
• Verzekeringskosten
• Kosten wegenbelasting
• Totale maandelijkse kosten
• Afschrijvingskosten
• Brandstofkosten
• Bandenkosten
• Verzekeringskosten
• Kosten wegenbelasting
• Totale maandelijkse kosten
Nieuwprijs
€ 17.994,-
Waarde-indicatie
€ 7,0-10k
BPM
€ 2.656,-
Rest BPM
€ 678,-
Bijtellingsklasse
22%
Netto bijtelling
- 36,93%: € 121,83
- 49,50%: € 163,30
Wegenbelasting per kwartaal
- Drenthe: € 93,-
- Flevoland: € 91,-
- Friesland: € 93,-
- Gelderland: € 96,-
- Groningen: € 95,-
- Limburg: € 91,-
- Noord-Brabant: € 91,-
- Noord-Holland: € 88,-
- Overijssel: € 90,-
- Utrecht: € 91,-
- Zeeland: € 91,-
- Zuid-Holland: € 97,-
Merk
Mazda
Model
2
Uitvoering
1.5 Skyactiv-G Skylease+
Bouwjaar
2017
Tellerstandcontrole
Brandstof
Benzine
Kleur
Grijs
Voertuigsoort
personenauto
Inrichting
Hatchback
Type voertuig
Hatchb.
Aantal deuren
5
Soort transmissie
Handmatig
Aantal versnellingen
5
Segment
B (Klein)
SCM alarmcertificaat
Onbekend
Verbruik gecombineerd
1 op 22,2 (4,5 l/100 km)
Verbruik combinatierit WLTP
Niet geregistreerd
Verbruik gewogen combinatierit WLTP
Niet geregistreerd
Verbruik buitenweg
1 op 27,0 (3,7 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 16,9 (5,9 l/100 km)
CO2-Uitstoot
105,00 g/km
Emissie stikstofoxiden (NOₓ) WLTP
mg/km
Emissieklasse
6
Energielabel
B
Euroklasse
Euro 6
Geluidsniveau stationair
70 dB(A)
Geluidsniveau toerental motor
3.750 rpm
Geluidsniveau rijdend
70 dB(A)
Milieusticker Duitsland
Green
Milieuzones
De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.
Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:
- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.
Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.
Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:
- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:
- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.
Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.
Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:
- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.
De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).
Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.
De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde
NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.
De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).
Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.
De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde
NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.
Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.
Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.
NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.
Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.
NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.
Stickers

Beoordeling door Autozine
Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
- Uiterst comfortabel
- Uitstekende rijeigenschappen
- Relatief zuinig
Minpunten
- Scherpe rand binnenzijde deurgreep
- Touch screen niet altijd beschikbaar
- Weinig reserve boven 70 km/u
De Mazda2 voor modeljaar 2020 is een compacte auto met de verfijning van een grotere auto. Dit komt met name tot uiting bij intensief gebruik en/of op de lange afstand. Vlot en zuinig.
Gem. 135 dagen in bezit per eigenaar
3.264.995 voertuigen van deze kleur
100% van de bezitters is vrouw
6.378.064 voertuigen ouder dan deze
Er zijn 1 voertuigen van dit merk/model in NL
Er waren vorig jaar 602 voertuigen van dezelfde uitvoering in NL
5.847.452 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is 54 jaar oud
Dit kenteken is 6 keer gespot
Koop dit type auto (595 te koop)
Verkoop je auto
Deze auto financieren
• 1 op 5 auto's heeft een bovengemiddeld of hoog risico op diefstal
• 1 op 1000 auto's gebouwd in de laatste 10 jaar is gestolen in het afgelopen jaar
• 1 op 1000 auto's gebouwd in de laatste 10 jaar is gestolen in het afgelopen jaar