Finnik Kenteken Check

mercedes-benz 814./37

Deze mercedes-benz 814./37 komt uit 1989. Deze geïmporteerde vrachtauto staat sinds 1999 op kenteken en is voorzien van een diesel motor. De dieselmotor heeft een maximum vermogen van 100 kW (136 PK).

Koop Premium voor € 3,99
Brandstof
diesel
Topsnelheid
-
Acceleratie
-
Vermogen
136 PK
Gewicht
5.440 kg
1e toel. NL
03-03-1999
Cilinderinhoud
-
Nieuwprijs
-
APK
11-06-2014
AutoscoutKopen via AutoScout24
Nowgo finnik new image
Profile+ad+2+copy+2

Aankopen en abonnementen

PremiumPremium Kenteken Check

Controleer nu of deze auto ooit ernstige schade heeft gehad of vermist/gestolen is geweest. En bekijk de uitgebreide eigenaar- en APK-historie, APK reparatiepunten. Als extra hebben we ook de complete specificaties en uitrusting!

AdfreeAdvertentievrij

Wil jij advertentievrij kunnen genieten van onze app? Neem dan nu een advertentievrij abonnement en check zoveel kentekens als je wilt zonder banners en advertentieknoppen.

Geef deze auto een beoordeling
Sportiviteit
Comfort
Beleving
Praktisch
Betrouwbaar

Bedankt voor het beoordelen van deze auto!

Basis gegevens

Merk
mercedes-benz
Model
814./37
Voertuigsoort
Vrachtauto
Verzeker deze mercedes-benz 814./37
Kleur
niet van toepassing
Kleur 2
niet van toepassing
Brandstof
diesel
Inrichtingscode
veewagen
Miskoop voorkomen?

Automarkt

Verkopen via AutoScout24
AutoscoutVerkoop je auto gratis via AutoScout24.
Verkoop je auto gratis

Motor en techniek

Aantal cilinders
6
Motorcode
-
Vermogen
100 kW (136 PK)
G3
Nee
Wielbasis
370 cm

Afmetingen en gewicht

Gewicht
5.440 kg
Maximaal gewicht
7.490 kg
Gewicht rijklaar
5.540 kg
Laadvermogen
2.050 kg
Maximum gewicht aanhanger ongeremd
750 kg
Maximum gewicht aanhanger geremd
Onbekend
Aantal wielen
4

Historie

Aantal eigenaren

Het aantal keren dat het voertuig in de afgelopen 15 jaar geregistreerd is geweest op naam van een Nederlands persoon of bedrijf.

2
Uitgebreide eigenaren historie?
WAM verzekerd

De Wet Aansprakelijkheidsverzekering Motorrijtuigen (WAM) bepaalt dat een voertuig verzekerd moet zijn als er een kentekenbewijs voor is afgegeven. Ook een voertuig dat niet wordt gebruikt, moet verzekerd zijn. Een niet verzekerd voertuig is strafbaar gesteld.

Onbekend
Eerste toelating internationaal
20 december 1989
Eerste toelating nationaal
03 maart 1999
Datum aansprakelijkheid
28 mei 2010
APK vervaldatum
11 juni 2014
Heeft dit voertuig schade gehad?
Parallel geimporteerd
Ja
Status kenteken
Geëxporteerd

Afkeurpunten APK

De volgende APK-keuring moet gebeuren voor 11 juni 2014.

Dit type auto wordt tijdens een APK het meest afgekeurd op de volgende punten:

  1. Stuur- of fuseekogel met slijtagespeling<= 1.0 mm
  2. Werking/toestand verplichte lichten/retroreflectoren
  3. Werking/toestand verplicht licht/retroreflector
  4. Band onvoldoende profiel
  5. Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
  6. APK-historie van deze auto weten?

Meest voorkomende reparaties

Er is onvoldoende data beschikbaar van deze auto om een betrouwbaar resultaat te laten zien op de meest voorkomende reparaties.

Deze informatie wordt geleverd door: Autotrust

Terugroepacties

Geen terugroepactie bekend.

Waarde informatie

Verzeker deze mercedes-benz 814./37
Rest BPM
Geen BPM teruggaaf mogelijk voor dit type voertuig. Geen BPM teruggaaf mogelijk voor dit type voertuig. BPM teruggaaf alleen mogelijk bij datum eerste afgifte Nederland op of na 16 oktober 2006.

Koop en verkoop

Verkopen via AutoScout24
AutoscoutVerkoop je auto gratis via AutoScout24.
Verkoop je auto gratis

Hoe groen is deze auto

Roetfilter
onbekend

Fun Facts

Hiermee heb je altijd gespreksstof tijdens feesten en partijen.

Er zijn 67.201 voertuigen ouder dan deze
1.781.861 voertuigen zijn sneller of hebben meer PK
Hoe vaak is deze auto gespot?

Download het rapport

Wil je het rapport printen, opslaan op je computer of naar iemand doorsturen? Dan kan het complete rapport downloaden als PDF bestand.

Download het Finnik Kenteken Check als PDF
Premium Autorapportmercedes-benz 814./37
BH-DJ-34