Bekijk op Finnik.nl
Inhoudsopgave

Jeep Cherokee

Cherokee -
Deze Jeep Cherokee komt uit 2003, werd geleverd van 01-12-2002 tot 31-12-2004 en kostte toen € 44.655,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2003 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 2776 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 174 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 10,3 liter per 100 km en hij weegt 1931 kg. De APK is geldig tot 07-10-2006 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 764,08 per kwartaal.
Bekijk alle data

Snelle check

Waarde-indicatie, onderhoud en meer

Waarde-indicatie
Onbekend
Datum APK
07-10-2006
0-100 km/u
12,6 sec.
Topsnelheid
174 km/u
Aantal eigenaren
9 (17 incl. autobedrijven)
Taxi?
Nee
Bouwjaar
2003
Geïmporteerd?
Nee
Eerste toelating nationaal
07-10-2003

Er zijn 66 auto's van dit type te koop.

Binnenkort met de auto naar het buitenland? Bestel dan nu de milieusticker of vignet om een boete te voorkomen!

Technische gegevens

Vermogen, snelheid, gewicht en meer

Cilinderinhoud
2.776 cm³
Topsnelheid
174 km/u
Aantal cilinders
4
Motorcode
21C
Vermogen
110 kW (150 PK)
G3
Nee
Aandrijving
Voor + Achter
Wielbasis
265 cm
Koppel
360 Nm
Tankinhoud
71 liter
Maximaal toerental
3.800 rpm
Max. koppel bij aant. toeren
Onbekend
Turbo / Compressor
Ja
Acceleratie 0-100
12,60 seconden
Plaats VIN-Nummer
r. v. op deurdorpel
Type goedkeuringsnr.
e4*98/14*0058*03
Gewicht
1.931 kg
Gewicht rijklaar
2.031 kg
Maximaal gewicht
2.520 kg
Max. trekgewicht ongeremd
750 kg
Max. trekgewicht geremd
3.360 kg
Lengte
4.496 mm
Breedte
1.819 mm
Hoogte
1.817 mm
Aantal zitplaatsen
5
Aantal wielen
4

Historie

APK, Eigenarenoverzicht en voertuigstatus

16-03-2021

Geëxporteerd

Dit voertuig is geëxporteerd op 16-3-2021.

17-02-2021

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 16-03-2021.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

15-02-2021

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

15-02-2021

Kilometerstand gerapporteerd

5 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

22-08-2020

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

18-08-2020

Kilometerstand gerapporteerd

5 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

18-08-2020

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

02-12-2019

Auto te koop aangeboden


Voor € ••••••••.
Met •••••••• km.
Te koop aangeboden tot 16-08-2020.

Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen.

31-10-2019

Vermoedelijke kilometerstand

5 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

28-10-2019

Kilometerstand gerapporteerd

5 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

28-10-2019

APK gekeurd met 1 melding

1 bevinding tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

24-10-2019

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

17-09-2019

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

26-09-2018

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

06-09-2017

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

09-09-2016

APK gekeurd met 1 melding

1 bevinding tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

25-08-2015

APK gekeurd met 1 melding

1 bevinding tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

15-08-2014

APK gekeurd met 2 meldingen

2 bevindingen tijdens de APK controle gerapporteerd.
Koop een Premium Kentekencheck om alle afkeuringen, reparaties en adviespunten te ontdekken.

04-09-2013

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

04-09-2012

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

28-08-2012

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

17-08-2012

Kilometerstand gerapporteerd

5 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.

000XXXX

17-08-2012

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

09-08-2012

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

21-07-2012

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

18-07-2012

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

22-05-2012

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

11-01-2012

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

24-12-2010

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

22-12-2009

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

03-10-2008

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

16-07-2007

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

14-07-2006

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

14-07-2006

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

11-07-2006

APK gekeurd

Er zijn geen problemen geconstateerd bij deze APK-keuring.

24-01-2006

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

07-10-2005

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een particulier.

28-09-2005

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een autobedrijf.

07-10-2003

Nieuwe eigenaar type:

Voertuig is geregistreerd door een zakelijke entiteit.

Eigenarenoverzicht

Een overzicht van alle eigenaarsmutaties die dit voertuig heeft gehad. De getoonde eigenaar is de eigenaar die op moment van overschrijven stond geregistreerd. Dit is een vast gegeven en kan niet achteraf worden aangepast.
Overig zakelijk
07-10-2003 - 28-09-2005
Autobedrijf
28-09-2005 - 07-10-2005
Particulier
07-10-2005 - 24-01-2006
Autobedrijf
24-01-2006 - 14-07-2006
Particulier
14-07-2006 - 14-07-2006
Particulier
14-07-2006 - 22-05-2012
Autobedrijf
22-05-2012 - 18-07-2012
Autobedrijf
18-07-2012 - 21-07-2012
Particulier
21-07-2012 - 09-08-2012
Autobedrijf
09-08-2012 - 17-08-2012
Autobedrijf
17-08-2012 - 04-09-2012
Particulier
04-09-2012 - 26-09-2018
Particulier
26-09-2018 - 17-09-2019
Particulier
17-09-2019 - 24-10-2019
Autobedrijf
24-10-2019 - 22-08-2020
Particulier
22-08-2020 - 15-02-2021
Autobedrijf
15-02-2021 - Heden

Voertuigstatus-overzicht

Aantal eigenaren
9 (17 incl. autobedrijven)
Huidige eigenaar
Autobedrijf
WAM-verzekerd
Nee
Eerste toelating nationaal
07-10-2003
Datum aansprakelijkheid
Onbekend
Parallel geïmporteerd
Nee
Vervaldatum APK
07-10-2006
Status kenteken
Geëxporteerd
Geëxporteerd
Ja
Gesloopt
Nee
Wacht Op Keuren (WOK)
Nee
Ongeldig
Ja
Heeft dit voertuig schade gehad?
RDW voertuigrapport

Onderhoud en reparatie

APK, reparaties en terugroepacties

Datum APK
07-10-2006

5 APK-bevindingen

5 bevindingen tijdens de APK-controles van deze Jeep gerapporteerd.
Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
Onderhoudregistratie(s)
Geen

117 Geregistreerde APK-reparaties voor Jeep - Cherokee

We hebben 117 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Jeep - Cherokee.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.
Terugroepacties
Geen

Meest voorkomende reparaties

Dit type voertuig is gescoord op onderdelen waar mankementen kunnen voorkomen. De score 3 rode duimen, betekent dat de kans groot is dat dit type auto een mankement op dit onderdeel heeft gehad, of dat dit kan voorkomen. Score 3 groene duimen betekent dat dit mankement bij dit type auto waarschijnlijk niet, of weinig voorkomt.
Airconditioning
Onderstel en aandrijving
Remsysteem
Verwarm- en koelsysteem
Elektrische onderdelen
Motor
Brandstofsysteem

Opties en accessoires

Niet standaard, soms handig, soms gewoon leuk

Ontsluit de opties en accessoires voor deze auto. Bijvoorbeeld:
• Anti Blokkeer Systeem
• Bestuurdersairbag
• Centrale deurvergrendeling
• Elektronisch Stabiliteits Programma
• Hill hold-functie
• Multimedia-voorbereiding
• Radio/CD/MP3-speler
• Start/stop-systeem
• Alarm klasse 1(startblokkering)

Krijg ontbrekende premiumgegevens over deze Jeep - Cherokee

Er zijn 7 belangrijke datapunten die je mist.

Advertentiehistorie
Auto te koop aangeboden. Koop de Premium Kentekencheck om het volledige overzicht op te vragen. Incl. prijs en kilometerstand.
Wacht Op Keuren (WOK)
Zoek uit of dit voertuig voldoet aan de wettelijke eisen of dat het nog moet wachten op een keuring.
Tellerstandhistorie
5 kilometerstanden gerapporteerd voor deze auto. Koop de Premium Kentekencheck om de volledige kilometerstand-historie op te vragen.
APK-bevindingen
5 bevindingen tijdens de APK-controles gerapporteerd. Voorkom slechte verrassingen en krijg de details van al deze afkeuringen, reparaties en adviespunten.
Opties en accessoires
Alle opties en accessoires die van toepassing zijn op de auto. Geen reden om te gissen met een Premium Kentekecheck.
Statistieken
Statistieken geven informatie over het gemiddeld aantal stadagen, het aantal nieuw of als occasions verkocht in het afgelopen jaar, en nog veel meer!
Geregistreerde APK-reparaties voor Jeep - Cherokee
We hebben 117 geregistreerde APK-reparatiepunten voor Jeep - Cherokee. Koop de Premium Kentekencheck en ontvang de meest voorkomende reparatiepunten zodat je weet wat de belangrijkste problemen zijn.

Waarde-informatie

Exacte waarde, belasting en bijtelling

Nieuwprijs
€ 44.655,-
Waarde-indicatie
Onbekend
Dagwaarde
Onbekend
Inruilwaarde
Onbekend
BPM
€ 12.423,-
Rest BPM
€ 0,-
Bijtellingsklasse
35%
Netto bijtelling
  • 36,93%: € 480,99
  • 49,50%: € 644,71
Wegenbelasting per kwartaal
  • Drenthe: € 772,-
  • Overijssel: € 755,-
  • N-Holland: € 747,-
  • Limburg: € 756,-
  • N-Brabant: € 756,-
  • Groningen: € 778,-
  • Gelderland: € 783,-
  • Friesland: € 768,-
  • Flevoland: € 756,-
  • Utrecht: € 755,-
  • Z-Holland: € 784,-
  • Zeeland: € 759,-

Marktwaarde historie

Eerste vraagprijs
••••••••
Laatste vraagprijs
••••••••
Laagste vraagprijs
••••••••
Hoogste vraagprijs
••••••••

2 Vraagprijspublicaties

2 vraagprijs publicatie(s) voor deze auto.
Koop de Premium Kentekencheck en ontvang een overzicht van alle vraagprijspublicaties.

Statistieken voor deze auto

Aantal stadagen, nieuw verkocht, in bezit

Ontsluit de statistieken voor deze auto:
• Gemiddeld aantal stadagen
• Gemiddeld aantal dagen in bezit
• Aantal nieuw verkocht afgelopen 12 maanden
• Aantal occasions verkocht afgelopen 12 maanden
• Totaal aantal op kenteken
• Gemiddeld gesloopt na
• Gemiddeld geëxporteerd na

Basisgegevens

Merk, model, kleur en meer

Merk
Jeep
Model
Cherokee
Uitvoering
2.8 CRD Renegade
Bouwjaar
2003
Tellerstandcontrole
Brandstof
Diesel
Kleur
Zwart
Voertuigsoort
Personenauto
Inrichting
Mpv
Type voertuig
SUV
Aantal deuren
5
Soort transmissie
Automatisch
Aantal versnellingen
5
Segment
U (SUV)
SCM alarmcertificaat
Onbekend

Milieu

Hoe groen is deze auto en welke milieuzones

Verbruik gecombineerd
1 op 9,7 (10,3 l/100 km)
Verbruik buitenweg
1 op 11,9 (8,4 l/100 km)
Verbruik stad
1 op 7,3 (13,7 l/100 km)
CO2-Uitstoot
274,00 g/km
CO2-Combinatierit
274 g/km
Emissie stikstofoxiden (NOₓ) NEDC
621,0 mg/km
Energielabel
G
Euroklasse
Euro 3
Roetfilter
Niet aanwezig
Geluidsniveau stationair
83 dB(A)
Geluidsniveau toerental motor
2.850 rpm
Geluidsniveau rijdend
74 dB(A)
Milieusticker Duitsland
Groen

Milieuzones

De gemeente 's Hertogenbosch heeft per 1 september 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de oude binnenstad, 't Zand en het gebied tussen de Zuid-Willemsvaart en de Aa.
De gemeente Amsterdam heeft per 9 oktober 2008 een milieuzone. De amsterdamse milieuzone omvat het gebied binnen de Ring A10 met enkele uitzonderingen. Stadsdeel Amsterdam-Noord is uitgezonderd omdat hier geen luchtkwaliteitsknelpunten zijn. De bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park zijn uitgezonderd omdat het vrachtverkeer dat hier komt meestal geen bestemming elders in de stad heeft.

Sinds 1 januari 2018 geldt er een milieuzone voor:

- brom- en snorfietsen. Het gaat om 2-takt en 4-takt brom- en snorfietsen met een DET van vóór 1 januari 2011. Brommers, scooters of snorfietsen met een Datum Eerste Toelating (DET) van 2010 of ouder mogen niet meer in de bebouwde kom rijden.
- taxi’s (M1-voertuigcode en taxiregistratie bij RDW) met een dieselmotor en een Datum Eerste Toelating (DET) van 2008 of ouder. De milieuzone geldt voor alle taxi’s, ook taxi’s die niet geregistreerd staan in Amsterdam moeten voldoen aan de eisen voordat ze de milieuzone binnen rijden.

Sinds november 2020 geldt binnen Amsterdam een groene milieuzone voor personenauto's met een dieselmotor. Personenauto's met een dieselmotor mogen alleen de milieuzone in als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Personenauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer. Auto's die niet op diesel rijden zijn gewoon welkom in de milieuzone.

Binnen Amsterdam geldt een groene milieuzone voor:

- Dieselvrachtauto’s. Dat betekent dat vrachtauto’s met een dieselmotor de milieuzone alleen in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. Vrachtauto’s die niet op diesel rijden zijn ook welkom in de milieuzone. Vrachtauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang.
- Dieselbestelauto’s. Dat betekent dat alleen bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Bestelauto’s die niet op diesel rijden blijven welkom. Bestelauto’s met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.
- Autobussen die rijden op diesel. Dat betekent dat autobussen met een dieselmotor alleen de milieuzone in mogen als ze emissieklasse 4 of hoger hebben. De gemeente gaat dus niet meer uit van de DET. Autobussen die niet op diesel rijden blijven welkom in de milieuzone. Autobussen met een dieselmotor en emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

Vanaf 1 januari 2022 wordt de milieuzone aangescherpt. Dan hebben dieselautobussen- en touringcars alleen toegang met emissieklasse 6 en hoger.
- Dieselvoertuigen, ook als deze staan geregistreerd als kampeerwagen. Dat betekent dat alleen voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 4 of hoger de milieuzone in mogen. De gemeente gaat dus niet meer uit van de Datum Eerste Toelating (DET). Voertuigen die niet op diesel rijden blijven welkom. Voertuigen met een dieselmotor en een emissieklasse 3 of lager hebben geen toegang meer.

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Amsterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Amsterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Amsterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Amsterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Arnhem heeft per 1 juli 2014 een milieuzone voor vrachtverkeer. De Arnhemse milieuzone betreft het gebied binnen de centrumring Arnhem, inclusief de centrumring zelf.
De gemeente Breda heeft per 4 oktober 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de binnenzijde van de singels.
De Tramsingel, Oranjesingel, Wilhelminasingel en de Fellenoordstraat zijn wel toegankelijk voor alle vrachtverkeer.
De gemeente Delft heeft per 1 januari 2010 een milieuzone.
De milieuzone omvat grofweg het gebied ten zuidoosten van de binnenstad van Delft. Hiermee draagt de milieuzone bij aan het verbeteren van de luchtkwaliteit in dit gebied. De milieuzone is zo gesitueerd dat deze de knelpunten in de luchtkwaliteit omvat en sluiproutes door woonwijken tegengaat.
Vanaf 1 januari 2022 mogen alleen vrachtauto’s en bussen met emissieklasse 6 en voertuigen die geen schadelijke stoffen uitstoten in de milieuzone rijden. Tot 1 januari 2022 is de milieuzone nog toegestaan voor:
- Vrachtauto's met emissieklasse 4 of hoger.
- Bijzondere voertuigen die niet ouder zijn dan 13 jaar.

De milieuzone ligt binnen de Centrumring (S100) en het Telderstracé (S200).

Vanaf 1 juli 2021 vallen ook de volgende gebieden onder de milieuzone:
- het gebied ten noorden van de Javastraat/Laan van Meerdervoort binnen het Telderstracé.
- het gebied ten zuiden van de Waldorpstraat, Rijswijkseplein, en Weteringkade tot aan de Centrumring.

De volgende wegen vallen buiten de milieuzone:
- de Centrumring en het Telderstracé zelf.
- de weg vanaf de Lijnbaan naar de parkeerplaats en de parkeergarage van het ziekenhuis HMC Westeinde

NB: in het ontheffingenbeleid van gemeente Den Haag is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Haagse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Den Haag. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
De gemeente Eindhoven heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De eindhovense milieuzone omvat het gebied binnen de ring (postcodegebied 5611 tot en met 5616), met uitzondering van bedrijventerrein De Kade.
De gemeente Leiden heeft per 1 januari 2010 een milieuzone. De leidse milieuzone omvat het gebied binnen de singels en het oostelijke deel van de Morsweg.
De gemeente Maastricht heeft per 1 maart 2010 een milieuzone. De milieuzone omvat de Statensingel.
De gemeente Rijswijk heeft per 1 november 2010 een milieuzone. De rijswijkse milieuzone omvat het gebied tussen de Burgemeester Elsenlaan, de stadgrenzen met Den Haag en Voorburg, De Vliet tot aan de Prunuskade en via de Handelskade tot aan de Burgemeester Elsenlaan. Een deel van de Rotterdamseweg, tot aan de Laan van Oversteen, valt ook binnen de zone.
De gemeente Rotterdam heeft per 16 september 2007 een milieuzone. De Rotterdamse milieuzone omvatte tot voor kort in grote lijnen het CS-kwartier, de Stadsdriehoek, het Oude Westen en de wijk Cool.

Per 1 januari 2016 heeft de gemeente Rotterdam de milieuzone uitgebreid. De zone is groter geworden. De milieuzone ligt grofweg binnen de ‘ruit’ van Rotterdam, aan de noordkant van de Maas. De milieuzone ligt in het centrum en het noorden van de stad, tussen de A20, de A16, de Nieuwe Maas en de S114 (Tjalklaan, Vierhavenstraat, Westzeedijk). De drie oeververbindingen Maastunnel, Erasmusbrug en Willemsbrug (inclusief Noordereiland) liggen ook in de milieuzone. Op de kaart hieronder geeft de zwarte lijn de grens van de milieuzone aan.

Naast de geografische uitbreiding is de milieuzone ook gaan gelden voor bestelauto’s en personenauto’s.

NB: in het ontheffingenbeleid van de gemeente Rotterdam is vastgelegd dat bijzondere voertuigen zijn ontheven (mits niet ouder dan 13 jaar). U heeft dus geen ontheffing van RVO.nl meer nodig voor toegang tot de Rotterdamse milieuzone. U hoeft ook geen ontheffing aan te vragen bij de gemeente Rotterdam. In de praktijk verandert er voor u helemaal niks.
Om diezelfde reden ontbreekt Rotterdam in de opsomming van steden in de ‘Kennisgeving Ontheffingverlening Milieuzones’ waarvoor RvO ontheffing verleent.
De gemeente Tilburg heeft sinds 1 september 2007 een milieuzone. De Tilburgse milieuzone bestrijkt het gebied binnen de ringbanen.
De gemeente 's Utrecht heeft per 1 juli 2007 een milieuzone. De milieuzone omvat de gehele binnenstad, het stationsgebied, de Jaarbeurs en enkele aangrenzende wegen.

Stickers

Binnenkort met de auto naar het buitenland? Bestel dan nu de milieusticker of vignet om een boete te voorkomen!

Beoordeling door Autozine

Beoordeling door Autozine; hét Automagazine op internet

Pluspunten
  • Ruim en praktisch
  • Hoge zit, machtig gevoel
  • Ook vaardig in het terrein
Minpunten
  • 2.2 liter dieselmotor te nadrukkelijk hoorbaar
  • Hoge co2-uitstoot en dus hoge co2-belasting
De Jeep Cherokee is aangepast voor 2019. Een sterkere dieselmotor zorgt voor meer comfort, maar is duur in aanschaf en gebruik. De sterkste punten blijven de terreinwaardigheid en het imago.

Fun Facts

Interessante feitjes. Leuk voor op een feestje

Gem. 2122 dagen in bezit per eigenaar
2.330.006 voertuigen van deze kleur
24% van de bezitters is vrouw
3.202.702 voertuigen ouder dan deze
Er zijn 2.533 voertuigen van dit merk/model in NL
1.572.685 voertuigen sneller of meer PK
De gemiddelde eigenaar is 54 jaar oud
Dit kenteken is 107 keer gespot

Automarkt

(Ver)kopen via AutoScout24 en onze eigen markt

Koop dit type auto (66 te koop)

Verkoop je auto

Deze auto financieren

Hoe bevalt Finnik u?

Laat ons weten hoe u ons beoordeelt.

Bedankt voor uw waardering! Dat kan dus beter. Gaat er iets mis of heeft u een idee over wat we beter kunnen doen? Laat het ons weten! Met uw feedback kunnen we Finnik beter maken.

Bedankt voor uw waardering! Zou u een (korte) recensie willen achterlaten bij Google? Op deze manier kan Finnik meer mensen helpen. Alvast bedankt!

Premium Kentekencheck Jeep Cherokee

Basisrapport

Jeep Cherokee 2.8 CRD Renegade

25-NJ-GB
Bekijk alle data Bekijk alle data
?contact